Jag hatar att kratta

Jag gör verklingen det, stå timme ut och timme in det går sakta man vill vara noga, man får blåsor i händerna. Jag är nog ingen hus människa eller kanske är det för att barnen är så små och inte vill lyssna bara drar från gården så man känner sig stressad att hinna? Kanske hade tyckt om det annars vet inte!

Alltså det känns helt hemskt måste bara berätta, min telefon har inte ringt en enda gång i dag. Tror aldrig det har hänt, snacka om att man känner sig lite övergiven haha! har alla dött eller är det nå fel på min telefon?:)




Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hallojjj



Var med och rösta på sveriges snyggaste kändis



En rolig grej bara..



vi kan oxå följa varandra på bloglovin om du vill..



kramissss

2009-05-12 @ 02:07:32
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0