Dagens bravader!

Få sen nu vad har vi gjort i dag?
På morgonen gick vi ut en stund och gunga och tog en liten promenad sen tog vi bilen till strokka för jimmy ville se om det börjar vara dax för fiske, men de var dåligt med det iisen var fortfarande ca 25cm tjock, helt otroligt !
sen åkte vi hem åt lite lunch och sedan bar det av till badhuset, vi har börjat träna Felicia lite smått med simningen hon är helt tokig på badet hon kutar rakt ut i vattnet och sjunker som en sten, sen när man tar upp henne då bara as garvar hon! vadå orädd? toook! Freja hon är världens obyddaste hon rör inte en min alltså:)



Både barnen och jag var heelt slut klockan 6 så vi somnade som stockar, jag hade faktist planerat att få sova till i morgon bitti men då blir jag väckt av Freja för ca en timme sen att hon skriker som en galning, inget hjälpte! hon höll på i kanske en halvtimme, gissar att det har med tänderna att göra men jag vet inte säkert? Stackars lilla tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0