God morgon!

Alltså jag blir galen snart, jag fattar inte hur man lägger upp en bild måste lära mig den här datorn den är helt annat!
har hållt på i typ 1 timme att få upp en bild men ikket! Ska prova om jag hajjar hur man gör från web camen då:) *oteknisk*
Var och träna step mix i går kväll, när jag hade tränat färdig så kom illaåendet direkt efteråt, inte att rekomendera att käka hamburgare och strips till middag och sen träna efteråt, Ursch! sista gången! Ikväll blir det nog aerobic och sen torso efteråt , jag känner mig mycke piggare och fräsare sen jag börjat tränat, tidigare var jag alltid trött morgon som kväll men nu känner jag mig mycke piggare, Väldigt skönt! Nu ska jag gå och se hur det går för Jimmy med bull baket om han kommit någon vart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0