Hemma igen.

Vart inge stugan i dag tyvär;(  Jimmy for ju ut dit i går klockan 3 på dan ungefär och elda, sen ringer han mig ca 22.00 och säger att han har eldat som ett tok, men att det fortfarande bara är 10 grader varmt i sugan efter 7 timmars eldning!
så vi uteslöt att fara dit.


Kom hem i dag ungefär vid 2, har varit och ränt sen i fredags så det var ganska skönt att få komma hem.


For på "stan" en sväng när vi kom till kalix. inhandlade en jätte mysig dress åt Freja och ett par nya "puffa" för dom jag köpte i början av vintern är för små. Samt fynda 3 nagellack :)






Passa perfekt;)
freja 


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Naw ^^ Mysigt fast sämst att det va så kallt. Söta tjejen juh ^^. Hoppas ni hade det trevligt :)

2009-03-02 @ 17:41:37
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jo jag hoppas verkligen det fixar sej xD.. Det är så typiskt mej att ånga vad jag än gör typ DJUPT som fan och förstora grejer 96509403 gånger större än vad det egentligen är. I alla fall, detta godis är då mina absoluta favoriter ^^



Hur är det annars då? Med barnen och killen och dej själv främst av allt?



Kram

2009-03-02 @ 18:08:02
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jo det är väll okej.. håller på att gå på samma begravning 2 gånger bara (oroar mej över en massa.. som gör att jag får ont i magen).. Så vad händer annars då? Samt vad händer vecka 15? BTW adda min msn xD ^^

2009-03-02 @ 20:06:16
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0