Hem ljuva hem

Så känns det när jag kommer till Luleå, vill flytta nu! är så less hålan;P
Vi tog bussen i dag 10 från kalix mot piteå, varit och köpt oss en volvo. Gillar inte volvo men det är väl bara bita ihop och tjuta på:) haha. På tillbaka vägen hem så stanna vi hos mammi och nattar till i morgon bittiti, sedan mot skärgåden. Det är så skönt att vara däute man behöver inte känna någon stress över huvudtagen bara mysa och ta det lungt med familjen.

Alldelens strax ska jag sticka och hämta Tina på jobbet sen ska vi fara på kvantum och handla sen hem till henne och umgås:)



Gayis! jag får inte tag på dig ring mig när du ser detta!:)




Guitarr Bög efterlyses!




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hum.. ja toby har ju en tendens av att inte svara. men men.. Synd att det blidde volvo.. gillar inte heller sådana bilar men men. Bit ihop ja..



Allt bra annars?

2009-03-27 @ 21:29:24
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0