Mammi

Jag och family sitter på Örnäset nu hos morsan, har just varit över till Ante och lånat en film - vi hade iallafall tur med vädret igen. Har inte sett 1:an men det gör nog ingenting,
bitar av filmen är inspelad i Luleå så det blir kul att se;)
I morgon ska mormor vara barnvakt åt flickorna, så jag och Jimmy ska hitta på nått skoj i morgon det ska bli skönt,fast vi har inte planerat vad riktigt men det löser sig;)
 är ju som ett ganska bra tag sen nu sist jag och Jimmy gjorde någon tilsammans utan barnen.



Kommentarer
Postat av: tobys.se

Har ju skickat tre SMS till din mobil att jag har mitt gamla nummer för att min mobil blivit stulen :P Men du har väl aldrig igång din egen? :P

2009-06-05 @ 06:26:18
URL: http://tobys.se
Postat av: Evelina

Jo har sett att du hade ringt här ngn dag, men jobbade så sent så hant inte ringa upp :)

Sedan har det farit ur huvudet..

Är ni i luleå nu för tiden?

2009-06-05 @ 08:26:22
URL: http://ewepelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0