Helt off!

Flytta bära packa osv, jag har glömt bort hur j*ävla jobbigt det var, Känner mig helt slut nu. Kom till Mamma för ett tag sen, vi börja 9 i morse och just nu kom Jimmy och Ante med Sista lasset, nu är det bara 2 lampor kvar som vi tar i samband med städningen, Tackar Ante till tusen för all hjälp! Hur hade vi annars fixat detta bara jag och jimmy njaaaaaaaaa:) jaa vågar inte bära garderober nopp vägrar är så rädd jag ska tappa och att det skulle pajja. Lilla syster har också varit så snäll och ställt upp som barnvakt:)




Kommentarer
Postat av: Victoria

Nej fy faan va kul att ni fick den..:) då har man er nära.. skoj..:) hör av dig om du får tid så kan vi ju hit på nå om du vill?

Kram på dig:)

Postat av: tobys.se

RIIING BEJBI!

2009-06-12 @ 23:24:56
URL: http://tobys.se
Postat av: Maria

Hej svejs! Ser att det är full rulle! På måndag kan jag inte hjälpa till att städa, har kurs hela dagen. Tisdag skulle funka om vi är åter i Luleå vid 17 el 18 är kattvakt åt moster!



//Svägerskan

2009-06-13 @ 18:28:00
Postat av: Rasmus

vikla shysta vänner och familj du har. Att flytta är kul men jobbigt som fan.. Jag hjälpte en vän för längesedan... Jobbigt men kul ^^



Hoppas det blir bra med allt!! Hur är det med dje och familjen annars då?



MVH Rasmus

2009-06-14 @ 17:45:58
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0