Bad bad.

underbart vi hade det i dag på arons förutom att det blåste lite men det var inte alls farlig Felicia bada då på som ett tok, till och med jag tog mig ett dopp innan vi skulle fara. Monica och barnen kom åxå dit och en vän till henne så vi vart några stycken. Kameran glömde jag som vanligt suck!

Jimmy sitter och surrar nu om stugan så vi kanske far dit i morgon, hade kanske inte varit helt fel när det ska bli såhär bra i veckan plus att dom håller på att bygga därute så det skulle behövas göra bort, hoppas det härliga vädret  håller i sig till efter helgen iaf.




Snälla skicka dit mig nuu!!:)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Har du nytt nummer föresten? försökte ringa här en dag men de gick inte..

Kram

Postat av: tobys.se

Haha har ju inte hunnit bara :) Hehe.

2009-06-22 @ 20:49:36
URL: http://tobys.se
Postat av: matilda

åh så underbar bild!

2009-06-22 @ 22:14:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0