Ny blogg!

Funderar påatt skaffa en ny blogg, med lite enklare namn bland annat. mikaelaflisanfrejen.blogg.se hur jobbigt är inte det att skriva?

Har just avslutat monopol spel med Jimmy Ante och Monica SOM VANLIGT SÅ VANN BRUDARNA så jag känner mig helnöjd, nu kan jag sova gott i natt:)

I morgon blir det jobb och sen mot kvällen ska jag vara barnvakt åt Yanis tjejjer:)

Ååå vad jag vill flytta in i lägenheten alltså jag är sååå sugen nästa måndag då bär det av!

Nu måste jag hoppa i säng så jag inte är allt för död i morgon bitti, uppstigning klockan 7.


Varför går de inte att ladda bilder?!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja klart det är tjejer som kan.... De var så säkra på att de skulle vinna. Men det blev vi istället. Ha en bra kväll... Hoppas vi ses snart alla ute på ön. kram till er.

2009-07-18 @ 17:52:08
Postat av: Rasmus The Strange

Jasså ny blogg på G ja då måste jag verkligen ligga i för att hinna me xD.. nä då kommer gå fint ^^ Samt monopol så brukar brudar av någon anledning vinna (jämt när jag spelar förlorar jag xD ).. hum undra varför?

2009-07-18 @ 23:29:36
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Schtiing. Ring mig när du vaknar imorgon.

Har just kommit till Linda, fick skjuts. Ska sova nu - orkade inte vara ensam.



Ring imorgon iaf bejbiii! Puss

2009-07-20 @ 03:40:59
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0