Mys pys på Storsand

Tina jag jimmy felicia freja ida och wille var på storsand i går och badade, jag tog årets första dopp i havet, jag och Tina for som fiskar i havet haha, men vad Felicia har blivit brun alltså hon ser ut som en liten neger man ser henne på långt håll när man är och badar för hon är svartast av alla på hela stranden, kan inte förstå hur hon kan bli såå mörk! Jag trodde Freja skulle bränna sig jätte lätt eftersom hon är "röd hårig", men hon verkar inte göra det, det är som skönt slippa vara på hela tiden. Måste komma ihåg att ta med kameran nästa gång och lägga upp lite kort.


storsand

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej härligt att ni badat i havet... för då måste jag ju bo brevid havet... haha jag som trodde det var en älv!



Kram på er alla/ Maria

2009-07-01 @ 17:54:51
Postat av: Rasmus

Låter jätte skönt ju!! Skulle lätt velat vara på en strand men jag har inte badat ute på länge xD



Allt bra?

2009-07-02 @ 01:01:24
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0