Lånad telefon.

hejsan hoppsan i toffsan! I dag är jag på bra humör rikigt bra humör, Ids inte berätta varför ännu för jag vet inte om den är 100 säkert, men sen kanske jag läcker haha.. Nyfiken va?;)

Har en telefon nu åxå fick låna av gay så snällt! så nu alla som har ringt mig via Jimmys, Mitt nr är igång.

I dag har det varit full rulle här Yanis, Jasmine och lilla Yamila har varit här i dag under dagen och lekt så alla 4 barnen har lekt tillsamans det är så kul för att Yamila är nästan lika ålder som Freja och Jasmine som Felicia det är nästan prickat:)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för?;P

hejhej!!




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Va roligt ^^ nice att telen är som den ska och nu blir ajg nyfiken på vad som gör dej så glad xD.. Berätta :D

2009-07-07 @ 23:28:48
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: amanda

rolig bild =)

2009-07-08 @ 09:42:54
URL: http://prinsessaigefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0