Sträckt ryggen:(

Tog i lite väl mycke i går på pumben gissar jag, känner mig som en 80årig gammal kärring i ryggen i dag, dubbla vikterna! Så blir ingen träning i dag tyvär, är step i kväll och det som är så kul. Hoppas det är bättre till i morgon så jag kan fara på Arobicen iaf. Vet inte hur länge sånt här håller i sig, något som vet?

Hon är bara för söt Freja i stället för att krypa så sitter och på rumpan och drar sig fram med armarna i en himla fart:) Men när det är mattor eller att hon inte har några byxor på sig på kan hon krypa en bit för då är det inte lika lätt, bekväm liten tjej:)

uppstigning i dag klockan 5, yiipppiii vad pigg jag var, trodde jag skulle svimma och frysa ihjäl samtidigt.
Felicia somnade nämligen i soffan i går eftermidag/kväll just före halv sex så hon var ju jätte pigg den tiden. Men det var inte mamma&pappa.

Nu ska jag gå och vila medans Frejen sover natti natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

stackare som måste stiga upp så tidigt! kom och sov hos mamma i helgen får du sovmorgon

2009-02-11 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0