Mys dag.

Det har varit så ruskigt fint väder i dag, vi tog oss ut just före 11. For till slalom backen och åkte pulka,grilla & bara satt och mös i solen, freja somna i bilen på väg dit, satt och sov i ca 1,5 timme så hon hann vara med ungeär en halvtimme. Så går det när man sover bort hela dan;) efter två timmar börja felicia grina och frös så mycket om händerna, så då for vi hem efter ett. I dag har Flisan åkt skoter med pappa också:) första gången hon tordes åka en längre bit. Dom tog skoter till backen,jag och Frejen vi åkte varm bil.Vi måste fixa oss en pulka till skoter snart det börjar ju vara så fina dagar nu så man får nästan panik, tänk vad härligt att bara krypa ner i en pulka när det är strålande sov på dan och bara glida runt och bli brun kanske till och med.
Alldelens strax ska jag på body pump 20.00 börjar det känner mig inte alls taggad, men det kanske går över brukar oftast göra det när man väl kommer dit. Funderar om det kanske är för att jag har tränat så mycke dom sista två veckorna som jag känner mig så himla slö. Förra veckan träna jag mån,tid,ons,tors,fre och veckan där före vart det sön,mån,tis,ons,tor. Det är nog lite väl häftigt, ska ju pallar med två barn under två år också:) Fick mina örhängen i dag föresten som jag visade att jag hade beställt. Shit vad stora dom var haha enorma, men man vänjer sig! Bella du ska få ett par hon skickade med två pg av frakten vilken tur du hade nu!:) tar med dom på Fredag när vi kommer.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Låte rosm om du haft en toppen mysig dag ^^. Tnäningen går nog bra ska du se ^^. Samt du är ett träning freak om du tränar så ofta xD. Men du är härlig i alla fall ^^

2009-02-10 @ 21:13:45
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: mie

Är du sugen på ny bloggdesign? Kolla in här då: http://memie.blogg.se/2009/february/budgivning-svart-design.html :)

2009-02-10 @ 21:59:17
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0