Misshandlad.

Vilken fitta han är chris brown som har misshandlat riannah, knäck näsbenet på henne och bitit hon i armen och benet och allt bara på grund av att hon var svartis när han hade fått ett mess av nån tjej. Men det var väl lite att gå till överdrift kan man ju säga! Och han som är så jävla snygg, men inte nå mer!








Måste bara få berätta. Min kära vän tobias är så söt han ba i går när vi snacka i telefon så berätta han att det hade gått en älg på stengatan i luleå mellan lägenheterna och då fråga jag honom om det var en hane eller  en hona, han sa att vadå hane eller hona? Är det inte renarna som är honorna *asg* Jag garva som fan åt honom, och när jag kom hem så berätta jag till jimmy vad söt han är, Jimmy säger till mig- vadå hona eller hane? Det heter KO eller TJUR!! Och där fick jag tillbaka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0