Helgen som varit.

Det vart en lugn helg med bara mys.Tina har varit hos oss i helgen och hälsat på så himla kul att hon kom vi träffas inte allt för ofta nu för tiden det är tråkigt, men det är ju som en bit emellan också tyvär:/  Jag känner som att jag har fått klart för mig vilka som är ens riktiga vänner nu sen man flyttat vilka som kommer och hälsar på en och vilka som inte alls.
I dag fyller Morfar 72 år så vi är i kallax nu och hälsar på hos dom, blir nog mest troligt att vi stannar och sover över här till i morgon för det är så dåligt före att köra i, när vi körde hit såg vi knappt någontigt vi låg ca 4 meter bakom en bil och vi såg den inte ens och hur kul ska det då vara att köra när det är mörkt också nej tack! Nåja nu ska jag gå och så inte min stora tjej river ut hela kåken tack å hej;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0