Kvällsmys!

I kväll ska jag ha kvällsmys med mig själv, det händer typ ALDRIG, ska lägga mig i soffan tända lite ljus och äta något gott hade jag tänk ,om det nu finns nå gott?
Jimmy for till Peter stuga med han och Danne i morse, tycker det är viktigt att man kan fara och hitta på saker på egen hand också för ett förhållande, Speciellt nu när vi är hemma båda två och ses typ ungefär 24 timmar om dygnet.
Man behöver komma iväg för att få sakna i bland också!
Både sambo och barn.

Shit vad brun man vart i kameran NOT! haha.
Osminkad skitig och jävlig, kan det bli bättre;)





Kommentarer
Postat av: PerNilla

Hoppas du får en mysig kväll då =)

2009-04-23 @ 19:22:17
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ja, det är nog bra att vara ifrån varandra någon gång. Jag och sambon var tillsammans så där mycket förut under en period och vi gick varandra på nerverna ibland. Nu är det bättre.

2009-04-23 @ 19:57:41
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0