Anti-bebisgrupp kan vi starta.......

Läste just ett inlägg i en logg på Facebook: ???? fan vad jag älskar dig!!!!!! anti-bebisgrupp kan vi starta.. men vi kan ju trösta oss med att de flesta som skaffar barn i dagsläget är lågutbildat folk som mest troligt kommer att spendera resten av sitt liv med att leva på socialen. HÄHÄ. "vilken briljant idé, jag blir med barn för att jag inte har bestämt mig för vad jag ska göra av mitt liv!"







Jag menar hur kan man ens uttrycka sig så?

Jo jag kan berätta varför!

hon är tillsammans med en kille som SNART har 4 barn med 3 olika tjejer, och det retar henne så jävulst! En sak till, han är otrogen med jämna mellanrum så hon mår nog inte så bra, därför känns det nog bättre att trycka ner på andra som är lyckliga. Jag menar vilken briljant ide gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0